PROJEKTY
ŠKOLNÍ ASISTENT-PERSONÁLNÍ PODPORA SVČ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - školního asistenta střediskům volného času. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména účastníkům ohroženým školním neúspěchem.
VYUŽITÍ ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ V SVČ
Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti využívání nových vzdělávacích metod s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT). Aktivita rovněž cílí na větší individualizaci vzdělávání a na rozvoj digitálních kompetencí a kreativity účastníků a jejich aktivní zapojení do procesu vzdělávání.
Projekt je zaměřen na zvyšování kompetencí cílových skupin v oblasti všeobecné složky vzdělávání, se zaměřením na rozvoj čtenářské, matematické, finanční gramotnosti a sociálních a občanských kompetencí žáků středních škol bez maturitní zkoušky. Naplňujeme tím povinně volitelnou aktivitu I. "Podpora funkční gramotnosti žáků se SVP v oborech SŠ bez maturitní zkoušky". Pro naplnění stanoveného cíle jsme si zvolili metodu akčního výzkumu, metodu systematické reflexe pedagogické praxe.
Cílem projektu je nalézt a pilotně ověřit vhodné formy a metody práce pro žáky se SVP středních škol bez maturitní zkoušky v oblasti všeobecných složek vzdělání - funkční gramotnosti a sociálních a občanských kompetencí a komplexního sociálního rozvoje. Formou akčního výzkumu zapojit pedagogy do systematické reflexe pedagogické činnosti v oblastech funkčních gramotností a sociálních a občanských kompetencí, k tvorbě a ověření smysluplných vzdělávacích programů, odpovídajících požadavkům spokojenému životu absolventů v reálném životě a naplnění požadavků zaměstnavatelů k sociální zdatnosti budoucích zaměstnanců, s respektováním mentální úrovně žáků. Popíšeme současné formy práce s cílovou skupinou v uvedených školách, vyhodnotíme úspěšnost těchto forem a metod, inovujeme nebo vytvoříme nové vhodné metody práce se žáky se SVP středních škol bez maturitní zkoušky.
Zapojíme učitele odborných a všeobecných předmětů ve školách do akčního výzkumu a využijeme jejich odborných, pedagogických a společenských kompetencí k tvorbě fungujících metod v systému vzdělávání, s důrazem na uplatnění se absolventů na v osobním a společenském životě a v zaměstnání. Zjištěními a ověřením inovovaných metod chceme přispět k doplnění nebo změně problematických oblastí vzdělávání u oborů středních škol bez maturitní zkoušky.
METODIKY VYTVOŘENÉ V RÁMCI PROJEKTU KE STAŽENÍ
METODIKA VÝUKY ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI pro 1. ročník
METODIKA VÝUKY ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI pro 2. ročník
METODIKA VÝUKY ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI pro 3. ročník
METODIKA VÝUKY FINANČNÍ GRAMOTNOSTI pro 1. ročník
METODIKA VÝUKY FINANČNÍ GRAMOTNOSTI pro 2. ročník
METODIKA VÝUKY FINANČNÍ GRAMOTNOSTI pro 3. ročník
METODIKA VÝUKY ROZVOJE SOCIÁLNÍCH A OBČANSKÝCH KOMPETENCÍ pro 1. ročník
METODIKA VÝUKY ROZVOJE SOCIÁLNÍCH A OBČANSKÝCH KOMPETENCÍ pro 2. ročník
METODIKA VÝUKY ROZVOJE SOCIÁLNÍCH A OBČANSKÝCH KOMPETENCÍ pro 3. ročník
METODIKA VÝUKY MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI pro 1. ročník
METODIKA VÝUKY MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI pro 2. ročník
METODIKA VÝUKY MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI pro 3. ročník
Výchovně vzdělávací program TEĎ UŽ VÍM, CO CHCI
Výchovně vzdělávací program TEĎ UŽ VÍM, CO POTŘEBUJI
METODICKÁ VIDEA
EPILEPTICKÝ ZÁCHVAT
AZ KVÍZ SLOVESA
SLEVY A KLAMAVÁ NABÍDKA
FORMY PENĚZ
CENOVÁ STRATEGIE
PŘEVODY JEDNOTEK OBJEMU
OBSAH OBDELNÍKU
ČTENÍ GRAFU
TEMPERAMENT
VŮLE SNAHA NĚČEHO DOSÁHNOUT
POROZUMĚNÍ MEZILIDSKÝM KONFLIKTŮM
KOMUNIKOVAT JE NORMÁLNÍ
EMOCE